Sunday, January 7, 2007

4x2

Vandaag heb ik de voorgeschreven training van 4x2 minuten lopen, 4x2 minuten wandelen gedaan. Het ging veel beter dan de vorige keer. Minder pijntjes allerhande, en tijdens de twee minuten wandelen had ik echt moeite om zo lang niet te lopen. Ik keek voortdurend op mijn horloge.

Vrijdag moest ik ook 3x2 lopen/wandelen doen, maar ik heb het programma niet strikt gevolgd. Ik voelde me niet goed genoeg, en als ik één ding (door scha en schande) geleerd heb in al die jaren van sport, dan is het: luister naar je lichaam. Ik had de (nochtans lichte) training van donderdag nog in de benen zitten én de bijhorende pijntjes.

Ik ben vrijdag wel naar de tentoonstelling over Stanley Kubrick gegaan (fenomenaal!) en ik heb ter compensatie van de training stukken gelopen op weg naar het Caermerklooster. Dat was toch ook iets hé.

No comments: