Thursday, January 11, 2007

Nottingham halve marathon

Gelukkig ben ik vandaag met de auto naar school gegaan! Ze voorspelden een storm. Het viel nog wel mee, maar ik moest eerst naar SFI (Melle), dan naar OLVI (Gent) en dan weer terug voor een vergadering met de inspecteur voor Nederlands en Engels. 't Zou echt van het goede teveel zijn geweest, met de fiets door zo'n wind.

Vandaag een drukke dag, dus. Morgen krijg ik pedagogische begeleiding, zaterdag dan metselen en meteen daarna naar Maldegem om te gaan voetballen. Ik heb er al zin in.

Mijn scheenbenen voelen al beter aan. De pijn is nog niet volledig gedaan, maar er is verbetering.

Nog een beetje verder rusten, en volgende week is het hopelijk volledig passé composé.

Ik zat gisterenavond nog even met Pieter L. op de chat, verwees hem naar hier, en wat blijkt: hij heeft ook loopaspiraties! Citaat: "Vanaf februari weliswaar". In zijn woonplaats, Nottingham, is er blijkbaar in september een halve marathon, en hij heeft zin. Als hij het rustig genoeg opbouwt, kan hij het zeker aan! Doen, Pieter !

Song of the day: Bruce Springsteen, Born To Run (liveversie op youtube!)

No comments: